mércores, 18 de outubro de 2017

Premio Nobel de Literatura 2017

Toda unha sorpresa! Kazuo Ishiguro non aparecía entre os favoritos, e el mesmo declaraba que estaba a outra cousa cando o avisaron: “Estaba sentado en mi cocina, escribiendo unos mails y preparándome para una comida temprana, cuando me llamó mi agente y me dijo que creía que estaban anunciando que me habían dado el Nobel. Pero en estos tiempos de noticias falsas, no me lo creí hasta que llamó la BBC. Qué quieren, soy un tipo chapado a la antigua”, ha reconocido el autor de 62 años. “Nunca me creí un candidato. Pensaba que era algo que le pasaba a los autores viejos, y esto me ha hecho comprender que ya lo soy. Ha sido una sorpresa genuina. De haberlo imaginado, me habría lavado al menos el pelo, y no habría venido directamente de la cocina a hablar con ustedes”. (El País, 5/10/2017). A súa obra máis coñecida é
"In the summer of 1956, Stevens, a long-serving butler at Darlington Hall, decides to take a motoring trip through the West Country. The six-day excursion becomes a journey into the past of Stevens and England, a past that takes in fascism, two world wars, and an unrealised love between the butler and his housekeeper." A versión cinematográfica obtivo tamén un gran éxito, con numerosos premios e candidaturas ós Óscar.
Na nosa biblioteca non temos ningúnha obra súa que recomendarvos, pero trataremos de encher este baleiro!

Ningún comentario:

Publicar un comentario